عبد الرضا سالار بهزادى
360
بلوچستان در سالهاى 1307 تا 1317 قمرى ( فارسى )
و به اميد لقاى جنابعالى چندان مشعوف و محفوظ كه مافوقى بر آن متصور نيست . اينكه فرموده بوديد در صورت ختم عمل فرنگى ديگر تشريف آوردن جنابعالى لزومى ندارد و بنويسم مراجعت فرمائيد ، چگونه مىشود كه با فرط اخلاصم جنابعالى تا كوچه كردان تشريف بياوريد و درك لقاى شريف را كه بهترين نعمتها است حاصل ننمايم . تفصيل را حضورا به عمدة الامراء العظام آقاى حشمت السلطان حالى كردهام ، چون خود بنده هم در شرف حركت هستم بهتر اين است كه جنابعالى هم در بمپور توقف فرمائيد . پس از ورود بنده به بمپور به هرچه ميل جنابعالى باشد رفتار خواهد شد و هرقسم نوشته [ اى ] خواسته باشيد كه ممكن باشد اطاعت خواهد شد . چون زمان ملاقات نزديك است زياده تصديع نمىدهد . ايام جلالت مستدام » . نقش مهر پشت نامه : « عبد الرحيم » .