عبد الحسين نوايى
358
نادرشاه و بازماندگانش ( همراه با نامه هاى سلطنتى و اسناد رسمى و ادارى ) ( فارسى )
و مقرر فرمودند كه در ولايت آذربايجان مشغول ييلاق و قشلاق باشند . در اصفهان به هر نحو جواب كه از دولت عثمانى برسد فراخور آن عمل ، اگر ضرور شود ، بعد از نوروز باز موكب اقدس در آذربايجان حاضر خواهد بود چون لازم بود به اعلام اين مراتب پرداخت . تاريخ 1159 ايام دولت و جلالت مستدام باد . [ پشت نامه ] مهر : عبده مصطفى ايلچى نادر شاه « 1 »
--> ( 1 ) - اسناد انجمن تاريخ ايران ( خط همايون ص 207 ) اسناد و مكاتبات تاريخى ( نصيرى ) ص 161 - 157