الشيخ محمد علي الگرامي

306

استفتائات ( 1382 ش ) ( فارسى )

آزار و اذيت جنسى كودكان نه توسط پيروان شيطان بلكه اساسا توسط پيروان پر و پا قرص مسيح و محمد انجام شده است . البه بسيارى از اين حرف خوششان نمىآيد اما تعداد بسيار كمى هستند كه قادرند در مورد صحت آن جدل كنند . طبق آمار حدود دو بيليون كودك در جهان زندگى مىكنند . هر كودكى بىخدا و بدون دين متولد و وارد اين جهان مىشود . طبيعت كودكان را طى يك پروسه بيولوژيكى يكسان به اين جهان مىآورد تا آزادانه زندگى كنند ، اما سيستم نابرابر حاكم در جامعه و خانواده بلافاصله آزادى آنها را محدود و مشروط مىكنند و از جمله به آنها مهر تعلق به اين دين و آن آئين مانند مسلمان ، مسيحى ، هندو ، پروتستان ، كاتوليك و يهودى را مىزنند . دستگاه اديان و رهبران دينى از اين طريق براى خود پيروان ، اعتبار ، نفوذ و كسب و كار مالى دست و پا مىكنند و كودكان به مثابه ملك طلق والدين خود ، بىشخصيت ، حقير و خرد مىشوند . تحميل رسم و آئين ستمگرانه دينى در زمانى كه هنوز قدرت عقلى و فكرى كودكان رشد كاملى نكرده و تفكر نقادانه‌اى كسب نكرده‌اند ، مانع رشد آزادانه كودكان شده و آنها را تحميق مىكند . آموزش مذهب ، ترس و وحشتى دائمى از يك موجود خيالى را در كودكان مىكارد و گناه و جهنم را در ذهنشان فرو مىكند . اين تعاليم ، بچه‌ها را آنقدر مىترساند ، كه در هراس از مرگ و در خوف و ترس دائمى به سر مىبرند . و بدين جهت غالباً شخصيتى بالغ و سالم ندارند . مجازات و تنبيه جسمى كودكان بخش لاينفكى از وظايف دينى والدين و جزيى از آيه‌ها و سوره‌هاى اديان رسمى و اصول فرقه‌هاى مختلف مذهبى