السيد الخميني

407

صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )

بشرى را ، تمام قوانين عالَمى را زير پا بگذارد و هر جورى دلش بخواهد با يك ملتى عمل بكند ، ما با او مخالفت داريم . ما مىخواهيم يك حكومتى باشد مثل حكومت اسلام كه غير از قانون هيچ چيز حكومت نكند ، هيچ ؛ قانون فقط حكومت بكند . ما يك همچو چيزى . . . آن هم قانون عدل ، آن هم قانون صحيح ، آن هم قانونى كه براى رشد بشر است ؛ براى صلاح بشر است . در هر صورت ما مواجه با اين مسائل هستيم و الآن هم كه ما اينجا نشستيم ، بدانيد كه در ايران باز همان مصيبتها هست ؛ لكن در عين حالى كه مصيبت است اميد است . و ما اميد اين را داريم كه ان شاء اللَّه اين چنين ابرقدرتها ، با همهء قدرتى كه دارند ، دستشان را قطع كنيم از اين منافعى كه دارند . خداوند همهء شما را حفظ بكند ؛ موفق باشيد ان شاء اللَّه .