السيد الخميني

377

صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )

حق خودشان را بگيرند [ آمين حضار ] . و ما همه موظفيم كه هر كدام در هرجا هستيم به هر قدر مىتوانيم كمك كنيم به اين ايرانىها [ ان شاء اللَّه حضار ] . . . همه‌مان ؛ يعنى همين مقدار هم كه مىتوانيم كمك كنيم كه هر كداممان در هرجا هستيم بگوييم به آنها . شايد - نمىدانم - چند هزار ايرانى در خارج كشور هست ، اين چندين هزار ايرانى كه در خارج كشور هست مىتوانند به چند صد هزار خارجى مطلب خودشان را بگويند . اين تبليغاتى كه در خارج شده است خنثى كنند كه يك جمعيتى هستند اينها هرج و مرج طلبند و قابل اين نيستند كه به اينها آزادى بدهيم ! اين حرفهاى مفتى كه شاه و بلندگوهاى شاه دارند ، اينها را بايد خنثى بكنيد شماها . مردمى هستند كه ايستاده‌اند مىگويند ما حقمان را مىخواهيم ، ما مىخواهيم آزاد باشيم ، ما مىخواهيم زيردست مستشارهاى امريكايى نباشيم . اين رشد ملت ماست ؛ ملت ما يك رشدى كرده است كه ديگر نمىخواهد اين مسائل را . و نخواهد ديگر ان شاء اللَّه شد اين مسائل . خداوند همه‌تان را ان شاء اللَّه . . . . .