السيد الخميني
456
صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )
نامه [ به سيد احمد خمينى ( خانوادگى ) ] زمان : 6 مهر 1351 / 19 شعبان 1392 مكان : نجف موضوع : خانوادگى مخاطب : خمينى ، سيد احمد بسمه تعالى 19 شعبان 92 احمد عزيزم مرقوم شريف بىتاريخ و اصل ، نمىدانم چرا تاريخ نمىگذارى ؟ « 1 » اميد است ان شاءاللَّه سلامت باشيد و خود و متعلقانْ سعيد و خوش باشيد . ماها بحمداللَّه سلامت هستيم . كسالت قلب چيزى مهم نبود و الآن اثرى از آن نيست . از سلامت خودتان بىخبرم نگذاريد . خدمت حضرت عمّ بزرگوار « 2 » سلام برسانيد و نگذاريد به ايشان بد بگذرد . خانم « 3 » را زودتر روانه كنيد . به همه قوم و خويشان سلام برسانيد . والسلام عليكم . پدرت
--> ( 1 ) - يادگار امام در اين باره نوشته است : احتمالًا تاريخ نگذاشتن اينجانب ( احمد خمينى ) بدين جهت بوده است كه اگرمحتواى نامه فاش مىشد تاريخ نامه درجرم اثر داشت ، يعنى جديد باشد يا قديم ( مرتب از طرف ساواك به ما گوشزد مىكردند كه اگر تكان بخوريد دستگير مىشويد و من لابد مىخواستم بگويم اين مطلب قبل از تذكر بوده است ) . ( 2 ) - آقاى سيد مرتضى پسنديده . ( 3 ) - همسر امام خمينى .