السيد الخميني
430
صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )
نامه [ به آقاى سيد احمد خمينى ( خانوادگى ) ] زمان : 13 فروردين 1351 / 17 صفر 1392 مكان : نجف موضوع : خانوادگى ، اعلام سلامتى مخاطب : خمينى ، سيد احمد - قم بسمه تعالى 17 صفر 92 احمد عزيزم الآن نامهء بىتاريخ شما كه ظاهراً اوايل محرّم نوشتهايد رسيد . نامههاى بعد از اين نامه هم رسيده است . از سلامت شماها مسرور هستم . ماها بحمداللَّه تعالى سلامت هستيم . هوا بسيار خوب است . از اينكه نوشتهايد در هيچ امرى وارد نيستيد جز به تحصيل ، ممنون هستم . خداوند تعالى به شما توفيق عنايت كند . حضرت آقا « 1 » را تنها نگذاريد . البته به ايشان نبايد بد بگذرد . از همه اميد دعا دارم . حضور مبارك حضرت آقاى عمو و به همهء بچهها و به محترمهء « 2 » خودتان سلام برسانيد . والسلام عليكم . پدرت خانم امروز كاهو نخورده ، روزهاى ديگر بحمداللَّه كاهو مىخورند و حالشان خوب است .
--> ( 1 ) - آقاى سيد مرتضى پسنديده . ( 2 ) - خانم فاطمه طباطبايى .